AGENDA CULTURAL
- En 26.11.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cursos y talleresProfesor: Fran Arzuaga. Cuota: 50 €. Inscripciones: 8 y 9 de septiembre, 16:30-18:30 en la asociación Txiribiri o llamando al 606339834. Hasta el 26 de noviembre (los miércoles). Horarios: 09:00 – 11:00 o 11:00 – 13:00 o 15:30 – 17:30 o 17:30 – 19:30.
- En 19.11.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cursos y talleresProfesor: Fran Arzuaga. Cuota: 50 €. Inscripciones: 8 y 9 de septiembre, 16:30-18:30 en la asociación Txiribiri o llamando al 606339834. Hasta el 26 de noviembre (los miércoles). Horarios: 09:00 – 11:00 o 11:00 – 13:00 o 15:30 – 17:30 o 17:30 – 19:30.
- En 12.11.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cursos y talleresProfesor: Fran Arzuaga. Cuota: 50 €. Inscripciones: 8 y 9 de septiembre, 16:30-18:30 en la asociación Txiribiri o llamando al 606339834. Hasta el 26 de noviembre (los miércoles). Horarios: 09:00 – 11:00 o 11:00 – 13:00 o 15:30 – 17:30 o 17:30 – 19:30.
- En 05.11.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cursos y talleresProfesor: Fran Arzuaga. Cuota: 50 €. Inscripciones: 8 y 9 de septiembre, 16:30-18:30 en la asociación Txiribiri o llamando al 606339834. Hasta el 26 de noviembre (los miércoles). Horarios: 09:00 – 11:00 o 11:00 – 13:00 o 15:30 – 17:30 o 17:30 – 19:30.
- En 29.10.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cursos y talleresProfesor: Fran Arzuaga. Cuota: 50 €. Inscripciones: 8 y 9 de septiembre, 16:30-18:30 en la asociación Txiribiri o llamando al 606339834. Hasta el 26 de noviembre (los miércoles). Horarios: 09:00 – 11:00 o 11:00 – 13:00 o 15:30 – 17:30 o 17:30 – 19:30.
- En 08.01.2025En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleresHasta el 2 de abril (los miércoles)
- En 06.09.2023Orduak: 09:00 – 11:00 / 11:00 – 13:00 / 15:30 – 17:30 edo 17:30 19:30. Uztailaren 12a arte (asteazkenetan). Kuota: 50 €. Izen ematea: apirilak 17 eta 18 elkartean, 16:30-18:30 edo 606339834 deituta.
- En 06.09.2023En Txiribiri elkartearen lokala (Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleresHorarios: 09:00 – 11:00 / 11:00 – 13:00 / 15:30 – 17:30 edo 17:30 19:30. Hasta el 12 de julio (los miércoles). Cuota: 50 €. Inscripciones: 17 y 18 de abril en la asociación, de 16:30 a 18:30, o llamando al 606339834.
- En 18.09.2019En Txiribiri elkartearen lokala (Belaustegi plaza, Euskaltegiaren ondoan. Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleresCurso: Del 18 de septiembre hasta el 4 de diciembre (los días miércoles). HORARIO: 10:00 – 12:30 o 16:00 18:30. Cuota: 40 €. Inscripciones: 16 y 17 de septiembre en la asociación o llamando al 626416428.
- En 18.09.2019Ikastaroa: Abenduaren 4ra arte (asteazkenetan). ORDUA: 10:00 – 12:30 edo 16:00 18:30. Kuota: 40 €. Izen-ematea: Irailak 16 eta 17 elkartean edo 626416428 deituta.
- En 10.09.2018Izen-ematea: IKASTAROA Egur Taila - (Irailaren 12tik azaroaren 28ra), Txiribiri Taila Elkartea. Begiralea: Fran Arzuaga Kernstock. Leku mugatua.
- En 10.09.2018En Txiribiri elkartearen lokala (Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleres, ManualidadesCURSILLO DE TALLA DE MADERA (Del 12 de septiembre al 28 de noviembre), de Txiribiri Taila Elkartea. Monitor: Fran Arzuaga Kernstock. Plazas limitadas.
- En 11.04.2018En Txiribiri elkartearen lokala (Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleres, ManualidadesCURSILLO DE TALLA DE MADERA (Del 11 de abril al 27 de junio), de Txiribiri Taila Elkartea. Monitor: Fran Arzuaga Kernstock. Plazas limitadas.
- En 11.04.2018Izen-ematea: IKASTAROA Egur Taila - (Apirilaren 11tik ekainaren 27ra), Txiribiri Taila Elkartea. Begiralea: Fran Arzuaga Kernstock. Leku mugatua.
- De 09.04.2018 16:30 hasta 09.04.2018 18:30Izen-ematea: IKASTAROA Egur Taila - (Apirilaren 11tik ekainaren 27ra), Txiribiri Taila Elkartea. Begiralea: Fran Arzuaga Kernstock. Leku mugatua.
- De 09.04.2018 16:30 hasta 09.04.2018 18:30En Txiribiri elkartearen lokala (Urretxu) Categoría: Cultura, Cursos y talleres, ManualidadesInscripciones para el CURSILLO DE TALLA DE MADERA (Del 11 de abril al 27 de junio), de Txiribiri Taila Elkartea. Monitor: Fran Arzuaga Kernstock. Plazas limitadas.

